Benvenuto, Ospite
Nome utente: Password: Ricordami
Benvenuti sul nostro forum Kunena!

Dì a noi e ai nostri soci chi sei, cosa ti piace e perché sei diventato un membro di questo forum.
Diamo il benvenuto a tutti i nuovi iscritti e speriamo di vederti in giro!

ARGOMENTO: dennoch einen hervorragenden

dennoch einen hervorragenden 1 Settimana 1 Giorno fa #31129

• Banning
  • Gold Boarder
In een recente blogpost verwees ik naar het concept van 'Zachtzaam worden uitgevoerd' om veel van de ongewenste impact en belasting op Nike Cortez Mujer de gewrichten en weke delen van het lichaam te verminderen, ervaren bij elke stap die we zetten.

Om een ??geweldig citaat van Chris McDougall, auteur van Born to Run, te parafraseren met betrekking tot het uitvoeren van vorm- en schoeiselkeuzes: 'als je zacht leert rennen, kun je rennen wat je maar wilt op je voeten'.

In reactie op mijn eerdere bericht over pronatie, gaf een lezer commentaar met het verzoek om opheldering Asics Gel Quantum 360 Damen over wat ik precies bedoel met betrekking tot leunen om zachtjes te rennen.

Ik wil dit artikel gebruiken om iets verder te komen over dit onderwerp, met een aantal praktische adviezen die lezers vandaag kunnen gebruiken en gebruiken.

Wat bedoel ik met 'zachtjes lopen'?
Ten eerste is het belangrijk om de krachten te waarderen die op een hardloper inwerken, wanneer de voet de grond raakt.

Onderzoek vertelt Nike Cortez Mujer ons dat de meerderheid van de hardlopers een hielspits zijn. Dus laten we de klassieke over schrijdende, hiel-opvallende techniek als voorbeeld gebruiken. De onderstaande video toont dit goed, met de bijbehorende gegevens over de forceplate die het laat zien.

Merk op hoe in de grafiek er twee duidelijke pieken zijn naar de curve die de magnitudes en snelheden tonen die de grondreactiekrachten op het lichaam inwerken als Nike Internationalist Womens de voet in contact is met de grond.

De grootste, tweede van de twee pieken toont het punt waarop het lichaam een ??maximale belasting ervaart, terwijl de voet midden door het lichaam gaat. Dit wordt altijd de grotere piek, omdat je fundamenteel de volledige belasting van je lichaam op één been moet nemen terwijl het onder de heup door gaat.

De eerste piek, die de 'Impact Transient' wordt genoemd, is echter het punt waarop ik me zou willen concentreren. Je kunt zien dat, hoewel het niet zo hoog is als een piek in termen van lading, het een veel snellere laadsnelheid vertoont, nog steeds van een aanzienlijke omvang.

Deze Impact Transient in de grafiek is in wezen een visuele weergave van de dreun die je voelt als je hiel de grond raakt. In termen van impact en blessures is dit een van de meer destructieve punten in Nike Air Max 2017 Dámské hardloop.

Leren zachtjes rennen (als een algemene term) gaat allemaal over leren om deze bonkende Impact Transient aanzienlijk te verminderen.

Interessant is dat je uit de onderstaande video's ziet dat hardlopers die op blote voeten passen in de stijl van de middenvoet of de voorvoet, alles behalve deze Impact Transient verwijderen.

Aan de voet, ZPump Fusions zijn zacht en gedempt. Er is ook voldoende ruimte voor volledige en comfortabele teensplay. Op de grond beweert Reebok dat ze superieure handling leveren en ik vond dat dat waar was. Ik voelde een grote hoeveelheid reactievermogen en tractie.

Laten we nu eens kijken. Deze schoenen hebben al golven gemaakt in zowel de atletiek- als de mode-gemeenschap. Ik heb ze allemaal gezien, inclusief MMA-jager Jon Jones, muziekproducent Swizz Beatz en Instagram-model Kylie Jenner. Het Adidas Nmd Femme zijn absoluut snazzy ogende schoenen en ik heb ze ook nonchalant gedragen, omdat ik de look leuk vind. Ze komen in ongeveer 5 verschillende kleurstellingen met een optie om aan te passen. Ik heb de groene en zwarte versie waarvan ik denk dat die het meest levendig is.

Mijn blijvende indruk is dat Reebok ZPump Fusion een nicheschoen is, niet ontworpen om een ??overall perfecte pasvorm voor iedereen te zijn. Ik denk dat ze het meest aanspreken op de minimalistische menigte en hardlopers die heel trots zijn op het uiterlijk van hun schoenen en de prestaties. U zult genieten van de soepele pasvorm en uitstekende flexibiliteit. En vergeet niet om ze op te pompen om je run wat extra comfort te geven.
L\'Amministratore ha disattivato l\'accesso in scrittura al pubblico.
Tempo creazione pagina: 0.312 secondi

Lorrain Cordain, massimo esponente mondiale di alimentazione evoluzionistica, autore del best seller “The Paleo Diet”, studioso degli effetti rigeneranti che tale alimentazione ha sulla parete dell’intestino. Le sue teorie e le sue sperimentazioni ci dicono che i cibi industriali, lattosio, caseina, glutine e legumi agiscono in modo infiammatorio sulla barriera intestinale.

Flavio Leonori con STAFFAN LINDEBERG, Docente universitario e studioso svedese, eminenza europea nell’alimentazione evoluzionistica, che ha svolto numerose ricerche sui danni causati dai cibi industriali consumati nel mondo occidentale soprattutto in relazione ad obesità e diabete..

ALLENARE LA SALUTE

Non occorre poi molto per stare in forma ed in salute... ma è necessario sapere COSA fare Imparare quali sono i cibi infiammatori e i nutrienti benefici, qual è il movimento che fa ottenere risultati in breve tempo e quello inutile. Non è più il tempo del FAI DA TE. Consulenze personalizzate, proposte con competenza e professionalità sono fondamentali per trovare la MIGLIORE PERFORMANCE sia nello sport professionistico che amatoriale, sia nel lavoro professionale che per il tempo libero, sia per una giovinezza esuberante e travolgente che per una vecchiaia dignitosa e serena. UNA NUOVA VIA E’ TRACCIATA.